cél

Ez a blog az egyszerűen elkészíthető, ellenben nagyon ízletes ételekre specializálódott. Elsősorban a fogyókúrázók mindennapjait szeretném feldobni változatos és egyszerű ötletekkel, mert tudom, hogy milyen fájdalmas hetek óta csirkemellet enni csirkemellel meg brokkolival. Persze van itt minden más is azok számára, akiknek nincs szükségük súlycsökkenésre. Mindenkinek kívánok nagyon jó főzést és sok nagyszerű fogást! Kommentekben bárki feltehet kérdéseket, regisztrációra nincs szükség.

2014. június 28., szombat

Paradicsomos Tonhal-Spagetti

Eddig - bár tudom, hogy egy jól bevált elkészítési mód - furcsa elképzelésnek tartottam, hogy a tonhal nem citrommal, kukoricával és majonézzel párosul, hanem paradicsommal, olívabogyóval és sajttal, de az egyik sorozatban tonhalas pennét ebédeltek és olyan jól nézett ki, hogy muszáj volt kipróbálnom :). Az eredmény meglepően finom lett (ráadásul az egész nagyon egészséges), még a barátomnak is nagyon ízlett, aki nem rajong a tésztákért. Általában pennével szokták készíteni (ugye Penne al Tonno), de én spagetti rajongó vagyok, így azt használtam.

Azóta kipróbáltam fusillivel és rájöttem, az az igazi!








Hozzávalók (2 adag):
  • 1 közepes fej vöröshagyma
  • 1 nagy olívaolajos Rio Mare (nettó tömege kb. 100 g) vagy 2 kicsi (52 g)
  • 3 fej fokhagyma
  • 2-3 ek paradicsomszósz
  • 1 db paradicsom
  • reszelt trappista
  • olívaolaj
  • olívabogyó (én nem szeretem, de rengeteget ettem hozzá)
  • só, bors


Elkészítés:
  1. A hagymát felkockázzuk, olívaolajon üvegesre pirítjuk, közben feltesszük a tésztát főni.
  2. A paradicsomot apróra vágjuk, rádobjuk a hagymára és puhára főzzük.
  3. Hozzáadjuk a paradicsomszószt és a tonhalat.
  4. Belenyomjuk a fokhagymát, még 3-4 percig főzzük lassú tűzön, mert könnyen odaég.
  5. A tésztát és a szószt tálba szedjük, végül a tetejét reszelt sajttal díszítjük.
  6. Minden falathoz kapjunk be egy fél olívabogyót :)










Jó étvágyat! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése