cél

Ez a blog az egyszerűen elkészíthető, ellenben nagyon ízletes ételekre specializálódott. Elsősorban a fogyókúrázók mindennapjait szeretném feldobni változatos és egyszerű ötletekkel, mert tudom, hogy milyen fájdalmas hetek óta csirkemellet enni csirkemellel meg brokkolival. Persze van itt minden más is azok számára, akiknek nincs szükségük súlycsökkenésre. Mindenkinek kívánok nagyon jó főzést és sok nagyszerű fogást! Kommentekben bárki feltehet kérdéseket, regisztrációra nincs szükség.

2014. június 8., vasárnap

A legjobb készen kapható barátok fogyókúra idején

Amióta lazítottam egy kicsit a láncon, amin magamat tartom, elkezdtem gyümölcsjoghurtokat, gyümölcsitalokat, tejes kávét és müzliszeleteket enni / inni. Azért jók a következő termékek, mert a lehető legkevésbé hizlalnak, egészségesek és - ami a legfontosabb - nem kell otthon elkészíteni őket. Sokszor nincs ideje az embernek hazarohanni, egész napra pedig nem lehet kaját pakolni, mert ugye megromlik, ráadásul gerincferdülésünk lesz a cipekedéstől. Íme a kedvenc kész termékeim (inkább a délelőtti fogyasztásra - reggeli, tízórai) :


Joghurtok






ezt a joghurtötletet egy kedves olvasómtól, Noémitől kaptam, a Lidl saját márkája




Müzliszeletek:


92 kalória

83 kalória



Gyümölcslevek - ezekben nincs semmi más, csak gyümölcs








Tejpótlók
Sajnos a mai tejről el sem tudjuk képzelni, hogy mi van benne. Tudtátok pl., hogy a tejet először leporítják, majd újra folyékonnyá teszik? A háztáji tejtől pedig, sajnos ezek miatt a bolti tejek miatt, teljesen el vagyunk szokva. Ha egy hétig kizárólag kezeletlen, friss tejet innánk, szörnyen legyengülne a szervezetünk, hasfájásunk, hasmenésünk lenne, arról nem is beszélve, hogy nagyon zsíros, így eléggé hizlal. Ezért döntöttem úgy, hogy elhagyom az állati eredetű tejet és átváltok egy kevsébé hizlaló, egészségesebb megoldásra, a szójára, kókusztejre, mandulatejre és mogyorótejre. Mindegyik isteni. A szójának édeskés, vaníliás íze van, a többinek pedig értelemszerűen olyan, amiből készült. A kókuszban van a legkevesebb szénhidrát és kalória.









Nem próbáltam egyelőre sokmindent, így, ha van valami tippetek, szívesen fogadom! Mindenből a legjobbat!

4 megjegyzés:

  1. bocsi a replikázás ért, de az egyik barátnőmnek ez a szakmája és ő fogyókúra idején tiltja a müzlit, mert túl rövid idő alatt szívódik fel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én azért szeretem, mert van benne csokoládé, amitől lesz egy kis energiám és gyorsan be lehet kapni reggelire vagy tízóraira, mégsem 600 kalória. de persze elfogadom, hogy van, aki tiltja :) de nekem eddig csak pozitív tapasztalataim vannak a müzliszelettel kapcsolatban - mind a fogyással, mind az energiaszükséglet fedezésével kapcsolatban

      Törlés
  2. próbáld ki a rízs tejet is ugyanebből a márkából, egy ideig nem ízlett, aztán függővé váltam..:D ha megéhezek előtte legurítok egy kis pohárral, utána már jóformán nincs is étvágyam:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a rizstej sajnos a leghizlalóbb az összes közül, de szoktam azt is inni, amikor nincs más :)

      Törlés